2015. február 17., kedd

Dolce&Gabbana show - Bogi régi álma teljesült



Sziasztok!

Most, hogy végre van egy kis időm, mivel a Milan Fashion Week castingjai csak a jövő héten fognak kezdődni, írok egy pár sort a 2015-ös szezon második bemutatójáról.

Ahogy már megszokhattam, egy nappal az utazásom előtt hívott Bálint, hogy másnap reggel hatkor repülök Milanóba (úgy látszik, ez a hely már csak ilyen váratlan meglepetéseket tartogat számomra). 

A harmadik napon, miután végeztem a munkával hívott a milanói ügynököm, hogy el kell mennem egy Dolce&Gabbana castingra, akkor ott semmi izgalmas sem történt, átlagosnak mondható casting volt. Mikor másnap délután  újra hívtak, hogy vissza kellene mennem, akkor már bizakodó voltam :) Ekkor már a casting director is ott volt és egy kedves Ciao Bogiii! felkiáltás után már rám is adták az egyik ruhát. A stylist úgy döntött, hogy ez a ruha a többi lánnyal összehasonlítva nekem áll a legjobban, így legnagyobb örömömre gyorsan rám igazították. Egy régi álmom is teljesült, amikor a ruhapróba végén egy híres „Dolce korona” került a fejemre!



Az eddigi tapasztalatok alapján bizakodó voltam, de amíg meg nem érkezett az email, hogy comfirmáltak a showra, addig a pillanatig nem mertem beleélni magam, hogy én is részt vehetek a Dolce&Gabbana bemutatón. Este szerencsére megérkezett az email, úgyhogy már csak annyi dolgom volt, hogy kipihenjem magam a másnapi showra.
 Másnap reggel hat órára kellett menni, de már izgatott voltam, így nem volt olyan szörnyű, amikor megszólalt az ébresztőm 4:3o-kor. 

 

A bemutatót egy különleges helyszínen rendezték,  a Milanói Teatro alla Scala-ban, ahol azért is volt olyan izgalma bemutatni a ruhákat, mert most először tarthattak itt divateseményt. Az első néhány órában megcsinálták a hajat és a sminket. Eközben sorban érkezett a többi modell is, nem kisebb nevek, mint Sasha Luss, Nastya Sten vagy a Philosiphy magazine leújabb számának címlaplánya Vittoria Cerretti. Egyszer csak egy ismerős arcra lettem figyelmes, Kinga Rajzák volt a másik lány, aki képviselhette a magyar modelleket a bemutatón.  A 4 órás várakozási idő mely során többször elpróbáltuk a showt szerencsére gyorsan elröpült.  A bemutató csodásan sikerült, balerinák is felléptek benne, végül Roberto Bolle balett táncos előadásával zárult a bemutató. 




Összefoglalva tehát, fantasztikus érzés volt, hogy egy ilyen lenyűgöző helyen, a szakma elismert modelljei között tudhattam magam és egy újabb tételt húzhatok le a bakancslistámról.
A show óriási energiákat adott, így feltöltődve vágok neki a hamarosan kezdődő Fashion Weeknek itt Milánóban! J

xx
Bogi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése