2015. március 24., kedd

Júlis Párizsból tudósít nektek

Sziasztok! 

Kolczonay Júlia vagyok, a 2014-es Elite Model Look egyik döntőse. Most épp Párizsból írok. 
A versenyt követően már másodszor utaztam külföldi munkára. Elsőként Milánóba mentem 1,5 hónapra, ahol rengeteg tesztfotózáson vettem részt.


Ott  3-4 lánnyal laktam együtt, sűrűn cserélődtek, így csak egy állandó lakótársam volt, aki az elejétől a végéig velem lakott. Hát nem volt éppen problémamentes lány :P Néha, ha úgy tartotta kedve, miután a buliból hazaért, nekiállt hajnalban gitározni és énekelni vagy épp hagymás krumplit főzött, aminek felszállt a finom illata és arra keltem, hogy olyan hagyma illat van a lakásban, mintha valaki vámpírokat próbálna vele elűzni:D 



Viszont volt olyan lakótársam is, ( magyar lány) akivel nagyon jóban lettünk és a mai napig tartjuk a kapcsolatot. Persze voltak nehéz pillanatok is ebben a 1,5 hónapban mikor úgy éreztem nem itt a helyem és nagyon hiányzott a családom, barátaim, a kutyáim, a versenysport. Ilyenkor elmentem egy nagyot sétálni, hogy kiszellőztessem kicsit a fejem. Szerencsére ezeken a pillanatokon hamar túllendültem és másnap újult erővel tettem a dolgom megint :)
Örülök, hogy az első utam egy közeli európai városba vitt, mert Milánóban új emberekkel, kultúrával ismerkedhettem meg, sokat önállósodtam és magabiztosabb lettem az angolban is. 



Mikor február 23-án elindultam Párizsba  már egyáltalán nem izgultam az utazás miatt úgy, mint első alkalomkor. Sokkal magabiztosabban álltam a dolgokhoz. 3 hete vagyok itt és úgy érzem, itt jobban megtaláltam a helyem, mint Milánóban. 
Nagyon szép város, sok a látnivaló. Rengeteg castingra és fotózásra járok, munkám is több van, mint Milánóban.




Az itteni ügynökségen nagyon kedvesek és segítőkészek. Eddig egy lengyel lánnyal laktam együtt, de ő most hazament, úgyhogy egyedül maradtam egy kis lakásban, amit most nagyon élvezek:D 
Legnagyobb bánatom, hogy nincs mosógép, de elvagyok nélküle, egy lábasban szoktam kézzel mosni ;)
Mióta itt vagyok, csak egyszer-kétszer találkoztam magyar lánnyal, viszont megismerkedtem sok különböző nemzetiségű modellek, akikkel jóban lettünk. Még bő egy hónapot leszek itt és remélem minél több élménnyel és tapasztalattal fogok hazamenni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése