2015. január 22., csütörtök

Elite Model Look világdöntő a hazai győztes szemével



Sziasztok!

Placida vagyok, az idei magyar Elite Model Look győztese. Az EML világdöntőjéről írom első blogbejegyzésem.:) Ahogy tavaly, idén is döntő helyszíne Kína volt, még hozzá Shenzhen. A több, mint 40 lányból álló csapatot kb 20 fiú jelenléte színesítette, mivel idén először ők is részt vehettek a versenyen.



A megérkezés napján mindenki kapott egy ruhákkal és cipőkkel teli bőröndöt (melyeket meg is tarthattunk). Szállásunk , a "The Langham" egy gyönyörű ès hatalmas hotel volt Shenzen zsúfolt belvárosában. Az angol lánnyal együtt egy kétágyas szobát kaptam,  ami a hotel medencèjère nèzett. Az első este welcome partyval üdvözöltek minket. Minden reggel különbusz vitt minket a bootcamp (tábor) helyszínère. A kint töltött idő nagy részét itt töltöttük, mert rengeteg munka várt ránk a gála előtt, sok-sok catwalk gyakorlás, fotózás, videók... 



Sokszor ebédeltünk itt, de mentünk étterembe is, ahol nemzetközi svédasztal vàrt bennünket. De bárhol is voltunk, hotelben vagy étteremben, oda kellett figyelni az egészséges étkezésre, ami elég nehéz volt a rengeteg finom süti és édesség mellett. Természetesen muszáj volt konditerembe is járnunk, amit imádtam, mert medence és szauna is volt. :) 
Általában késő este  vittek vissza minket a hotelbe. Ilyenkor volt, aki edzeni ment, mások fáradtan zuhantak be az ágyba...Szobatársammal sokat beszélgettem, így sokat tanultam tőle, az út során összességében rengeteget fejlődött az angoltudásom. 



Az egész napos hajtás mellett tartottak koktélpartykat, volt whiteparty is, mindkettő nagyon hangulatos volt, jólesett kikapcsolódni a kemény munka után. Nagyon sok új barátot szereztem kint a világ minden tájáról, akik nagyon hiányoznak már most, egy hónappal a verseny után, de remélem lesz még alkalmam újra találkozni velük. Legjobban az olasz lány hiányzik, mert nagyon jóba lettünk a kint töltött két hét alatt, hisz ha állandóan együtt vagy valakivel két hét is elég egy életre szóló barátság megkötéséhez.
6 nap utàn kezdődtek a "sponsor event"-ek. Itt a kínai hagyományokkal ismerkedtünk meg, kézműveskedtünk, jártunk porcelángyárban, láttunk kung-fu bemutatót is. A helyi plázában vörös szőnyegen köszöntöttek minket. Csak az utolsó 3 napban kezdtük el a döntő koreográfiáját betanulni. 
Ekkor érkeztek meg a VM ügynökei is(Bálint és András) akiknek nagyon örültem, mert annyira jól esett, hogy végre van valaki, akivel magyarul is lehet beszélni. Családommal minden nap beszéltem Skypeon, segítettek nekem és biztattak.



Az utolsó napokban már mindenkinek a döntőn járt az esze, az összes versenyző arról beszélt ki lesz a top15-ben, mentek az állandó tippelgetések. Én a dán lányt tartottam abszolút esélyesnek, végül ő is bekerült. Szerintem  mindenkinek az volt az álma, hogy a döntőben elhangozzon a neve, azaz benne legyen 2014-ben a top 15 között, ami idén 5 fiúból és 10 lányból állt.
De amikor elkezdték sorolni és az én nevemmel kezdték, el sem hittem, még mindig úgy éreztem, hogy ez csak a főpróba. Lányos zavaromban azt sem tudtam merre kell mennem :D. Még a döntő utáni nap sem mertem elhinni, hogy tényleg sikerült, nagyon boldog voltam. Első dolgom az volt, hogy üzenetet írjak szüleimnek és legjobb barátnőmnek, Gerdának.
A top15 maradt még 3 napot a döntő után , amin tudtunk egy kicsit lazítani, volt egy közös fotózásunk is. Mivel sok szabadidőnk volt, el tudtam menni Bálintékkal vásárolni pár dolgot.:) Egészen biztos, hogy feledhetetlen élményekkel gazdagodtam, csodás embereket ismertem meg és remélem ennek a versenynek köszönhetően elindulhat a modell karrierem is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése