2013. július 19., péntek

Exkluzív interjú a VMS 2013 győztesével Zitával!


Mi motivált és mi adott arra erőt, hogy jelentkezz a versenyre?
Zita: A jelentkezés nálam kicsit viccesen alakult, ugyanis nem én jelentkeztem az ügynökséghez, hanem Pethő Bálint, az ügynökség vezetője és Boldov Eszter (a VM egyik modellje) találtak rám az Arena Plazaban egy Bershka üzletben vásárlás közben még hónapokkal a verseny előtt, de mivel akkor még nagyon fiatal voltam, ezért úgy döntöttünk hogy megvárjuk a júniust és a modellversenyen való indulással járó extra előnyöket.
Egyébként mindig is érdekelt a modellkedés, csak valahogy magamtól nem volt bátorságom korábban jelentkezni. Ezzel a versennyel több legyet üthettem egy csapásra. Egyrészt ez a verseny lehetőség volt a pályán való elindulásra, másrészt pedig tapasztalatszerzés. A szüleim es barátaim mindenben támogatnak, rájuk mindig számíthatok, ha lelki támogatásra van szükségem.
Legjobb emlékek a versenyről, táborról?
Zita: A verseny végig nagyon jó hangulatban telt. Az egész napos munka után igazán jól esett este visszatérni a főhadiszállásra ahol Peti igazán finom vacsorákat főzött a csapatnak. A legjobb emlékeim köze tartoznak azok az esték, amikor a lányokkal az apartmanban hajnali 3-ig beszélgettünk és közben annyira nevettünk, hogy lefordultunk a székről. Érdekes volt találkozni a már tapasztalt modell lányokkal is, akiknek lenyűgözött a profizmusa és magabiztossága. Összegezve rengeteg élménnyel gazdagodtam a tábor során és sok új barátra tettem szert.

Kedvenc fotózás a tábor alatt?
Zita: Az összes fotóssal jó volt együtt dolgozni. Ha bár először sokat instruáltak és kicsit esetlenül álltam a kamera előtt a végére egészen belejöttem. Szerintem sok jó fotó készült. Ha kedvenc fotózásomat nem is tudom kiválasztani, de stúdiók közül a flashback tetszett a legjobban. Azon a napon fotóztam a legtöbbet. Szeretem, ha mindig van mit csinálni és pörög a munka.

Hogy élted meg a gálát? Milyen érzés volt végigvonulni a kifutón?
Zita: A gála napján délelőtt találkozhattunk a külföldi ügynökökkel. Délután a gálára készülődve már mindenki lázban égett, nemcsak az iszonyú hőség miatt. Előző nap megtanítottak minket járni, így tudtuk, hogy mire kell odafigyelnünk, hogy ne úgy nézzünk ki mintha az utcán sétálnánk. A kifutóra lépés előtt nagyon izgultam, de utána minden idegességem elszállt és felszabadultan csináltam végig. Tetszett a nyüzsgés, a backstage és a show hangulata, úgy éreztem mindez közel áll hozzám.

Reakció amikor kimondták hogy nyertél?
Zita: Már az is lesokkolt, hogy mennyi szerződést kaptam, hát még ez. Határtalanul boldognak éreztem magam, de akkor meg nem fogtam fel, hogy mit is jelent ez igazán.
Álommunka?
Zita: Nem egy-egy munkára vagy fotózásra, hanem inkább álomkarrierre vágyom. Persze egy párizsi vagy new-yorki fashion week csúcs lenne. De tudom, hogy ez nem holnap lesz, hiszen addig rengeteget kell még dolgoznom és fejlődnöm.
Kedvenc magyar modell?
Zita: Boldov Eszter különösen kedves számomra, mert ő fedezett fel és ő volt az első profi modell, akivel találkoztam. Szerintem az összes vm-es modell nagyon szép és egyesek mögött már olyan karrier van, amit én is szívesen bejárnék.

(Eszter_IN Style UK 2012 Március_London, fotó: Damon Baker)

(Eszter a Velvet magazin címplapján_2013 Április_London)
Melyik városba szeretnél leginkább eljutni modellként?
Zita: Nagyon sok helyre szeretnék eljutni, London, Párizs, Miláno, New-york, a távol-kelet és különleges, egzotikus helyszínekre a fotózások alkalmával.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése