2014. november 4., kedd

Váratlan utazás - Sáfrán Bogi milánói beszámolója



Sáfrán Bogi élménybeszámolója élete első divathetéről



"Nem is tudom, hol kezdjem...

Egy szokványos, unalmas pénteki tanítási nap után úgy döntöttem, felugrom egy kávéra az ügynökségemre, és megérdeklődöm, mi vár rám a jövőben. 

Egy jó ideje nem történt semmi, melynek az volt az oka, hogy csak 15 éves voltam, amikor fél évvel ezelőtt részt vettem az anyaügynökségem, a Valentine Supermodel versenyén, viszont 16 éves kor alatt nem utazhattam a fontosabb piacokra. De most decemberben végre betöltöttem a 16-ot!

Éppen indulni készültem, mikor jött egy telefonhívás Bálintnak, az ügynökömnek, hogy lehet, még a délután folyamán ki kell utaznom Milánóba, mivel egy fontos, befolyásos személy találkozni akar velem. Nagy volt az izgalom, hogy még kapunk-e aznapra jegyet. Mindenesetre elindultam hazafelé. Ekkor három óra volt. Félúton hívott Bálint, hogy sikerült jegyet venni, úgyhogy siessek. Kerek húsz percem volt bepakolni és hajat mosni, majd ültem is autóba, és irány a reptér. Hatkor már a repülőn ültem. Kicsit késett az átszállásnál a gép meg Milánóban a sofőr is, így éjfélre értem oda a találkozóra. Nagyon fáradt és éhes voltam, még sokat kellett várnom is, de megérte! 




Sikerült jó benyomást keltenem, így a casting direktor úgy döntött, beajánl a haute couture show-kra is, mint például a Dior, bár ezt én ekkor még nem tudtam… Ezek után nagyon későn hazaértem, és másnap kezdődtek is a castingok. Egy hétig mentem nagyon sok magazinhoz, illetve a Fashion Week castingjaira. 

Egyik nap, mikor felmentem az ügynökséghez, a bookerem mondta, hogy át kell mennem másnap Párizsba találkozni néhány ottani fontos emberrel. Reggel repülőre ültem, és kimentem a francia fővárosba, ahol sofőr várt, hogy egész nap mindenhova elvigyen. Az ügynökségen nagyon aranyosak és segítőkészek voltak. Ezen a napon mentem többek közt Alexis Mabille-hoz is! :) 

Telt az idő, egész addig, míg a visszafelé menő repülőgép elment, de nélkülem! Még másnapra is volt néhány castingom, így Párizsba kellett aludnom, ami bajos volt, hisz csak egy napra pakoltam - de persze, minden megoldódott. 
 

Másnap elmentem a castingokra, majd utána vissza Milánóba. Itt újabb találkozók várták rám. Elérkezett a hétvége, és végre egy kis pihi, de! Vasárnap reggel már újra úton voltam Párizs felé. Elküldtek két újabb castingra. Mint utóbb kiderült, ez volt a Dior és a Valentino. Én csak a helyszínen szembesültem ezzel (és nagyon örültem neki)! Mikor levittek, és egy különleges ruhát adtak rám, illetve megláttam Christian Dior nevét, akkor sejtettem, hogy ez jót jelent. Végül a Milánói találkozás során megismert két casting direktor ajánlott be erre a show-ra is. Az egyiküktől tudtam meg, hogy megkaptam a munkát. Nagyon örültem, hihetetlen érzés volt! Ezután siettem az ügynökségre, ahol közölték velem, hogy a másik két munka is az enyém lett! Olyan boldog estém még nem volt. 


 

Másnap eljött a nagy nap! Életem első show-ja. Nagyon nagy volt a nyüzsgés, rengeteg ember, sok modell. Külön öröm, hogy
 egy másik magyar lánnyal, Gáll Franciskával csináltuk a bemutatót.

Elkészült a sminkem és a hajam, majd volt egy járáspróba. Mindennel készen voltunk, így kezdődhetett a show. Hatalmas pörgés, idegeskedés, kapkodás, de végül kiléptem a kifutóra. Életem legcsodásabb érzése volt! Számtalan híresség, kamerák, élő adás, de sikerült! 

Mikor újra a színfalak mögött voltam, és tudtam, hogy igen, megcsináltam, akkor nagyon nagy boldogság töltött el. Így a másik két Dior show (mivel, három volt egymás után) igazán felemelő volt! Mikor az utolsóról kijöttem, gyorsan öltöztem, és rohantam át az Alexis Mabille show-ra. 


 

Ezen a bemutatón igazán nőnek kellett lenni, sőt dívának. A smink, a díszlet, maga az épület, a gyönyörű szobák, melyeken át kellett vonulni, és persze, főként a ruha, összhatásban mind igazi nővé varázsolta az összes modellt.

Sok szakmabeli emberrel beszélgettem, és mindenkitől rengeteg biztatást kaptam, hogy ami így kezdődik, annak valami nagydolog lesz a vége! Hát, bízom benne, hogy igazuk lesz! :)

Azt persze hozzá kell tennem, hogy nagyon nehéz volt ez a néhány hét, és a barátaim, a szüleim és a bookereim nélkül lehet, hogy nem sikerült volna. Oly sok támogatást kaptam tőlük, hogy ez segített át a nehezén! :)"


xx Bogi

Forrás: Glamouronline

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése