2013. május 22., szerda

Stella a pàrizsi làny

Sziasztok kedves Model Talk olvasók!
Ez az első alkalom, hogy írok nektek a blogra és megosztom veletek a modellkedéssel kapcsolatos tapasztalataimat. Az elmúlt egy évben szerzett élményeimről fogtok most olvasni, ami remélhetőleg egy kis kedvcsinálóként is szolgál majd a modellkarrier felé kacsingató lányoknak.
A tavalyi VM Supermodel of the year versennyel kezdődött minden. Meg sem fordult a fejemben, hogy ilyen gyorsan fognak körülöttem zajlani az események, de a versenyt követő második héten már egy Párizs felé tartó repülőgépen ültem. El sem akartam hinni, hogy mindez velem történik. Rengeteg érzés kavargott akkor bennem, izgatottság, kíváncsiság és, hogy őszinte legyek, egy kis félelem is társult ezekhez, hiszen azelőtt még Budapesten is ritkán jártam ... úgyhogy Párizs igazán nagy kihívásnak bizonyult. Az itt töltött három hét alatt rengeteg új dologban lehetett részem, megismerkedtem a francia kultúrával, olyan emberekkel találkoztam, akik a világ legkülönbözőbb pontjairól jöttek, új tesztfotók készültek rólam,



de a legemlékezetesebb mégis az, hogy egy 8 oldalas divatanyagot készíthettem David Bellemerre-rel.

Nem volt időm unatkozni az első utam alatt, egyik fotózas után jött a másik, castingokkal bombáztak, én pedig kezdtem hozzászokni az ottani életritmushoz és az állandó nyüzsgéshez. Azóta pedig majdnem egy év is eltelt, és elmondhatom, hogy belekóstolhattam az igazi modellek életébe. Ott lehettem a párizsi fashionweek kifutóin, az Haute Couture showkon, fotózhattam egy gyönyörű anyagot, a vogue.it-nek,



sőt részt vehettem a magyar divatvilág egyik meghatározó eseményén is, a Budapest Fashionweeken.





VM csoportkép / Budapest Fashion Week


Anh Tuan Show / Budapest Fashion Week


Nanushka Show / Budapest Fashion Week

Talàn a sors is ìgy akarta, most ùjra Pàrizsban vagyok.....de ez màr egy következő törtènet :)

Nagyon boldog vagyok, hogy mindezeknek a részesévé válhattam és rendkívül szerencsésnek érzem magam, hogy egy ilyen profi csapat tagja lehetek mint a VM. Azoknak a lányoknak, akik pedig a modellkedésben gondolkoznak, azt tanácsolnám, hogy ne habozzanak, itt a remek alkalom, hogy kipróbálhassák magukat a 2013-as VM Supermodel versenyen.

Puszi, Stella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése