2013. május 18., szombat

Eszter berlini kalandja

Hahó kedves Model Talk olvasók! Így majdnem egy év kihagyása után jó sok mindenről tudnék mesélni, hiszen az utolsó bejegyzésem óta rengeteg dolog történt velem. Megpróbálok beszámolni mindenről apránként, de persze nem ebben az egy bejegyzésben. :) Tegnap előtt jöttem haza Berlinből, ott volt egy kétnapos fotózásom...a Zalando-nak fotóztunk. Nem is gondoltam előre, hogy ilyen jól fogom érezni magam.
Az egész annyira jó volt és olyan kedves volt mindenki, hogy a végén direkt szóltam a fotósnak, bookoljanak le újra mert vissza szeretnék jönni    




Kezdődhetett a kaland: egy gyönyörű hotelben szálltam meg három napig, Berlin legszebb környékén. Az első nap reggelén értem küldtek egy sofőrt, aki bevitt a stúdióba. Alig vártam már hogy ott lehessek, nem is a fotózás miatt voltam izgatott hanem a reggeli miatt, ugyanis azt tudni kell a studiós reggeli a világ legjobb dolgai közé tartozik. Kicsi sütik, szendvicsek és korlátalan mennyiségű káve, mindez sminkelés közben. A vicctől eltekintve, tényleg nagyon izgatott vagyok minden egyes új munkám előtt, hisz a legjobb formámat kell nyújtanom minden egyes alkalommal, ami nem is annyira egyszerű mint azt sokan gondoljátok.




Mint mondtam, a fotózás 2 napos volt, minden nap 8 szettet kellett lefotóznunk, ami egyáltalán nem sok, így viszonylag gyorsan haladtunk. Nagyon könnyen összebarátkoztam minden stábtaggal, legfőképp a sminkessel, hiszen általában a sminkesekkel van lehetőségünk a legtöbbet beszélgetni. A többiek is hihetetlen barátságosak és segítőkészek voltak, ami nagyban megkönnyítette munkámat illetve megkönnyíti minden modell munkáját, hisz egy fotózáson a feloldottság kulcsfontosságú. A második nap reggelén, mivel csak reggel 10-re kellett a stúdióba mennem, elindult egy "kis" városnéző körútra. Megnéztem a Brandenburgi Kaput és még néhány gyönyörűen szép épületet, persze csak amennyire azt időm engedte.

Végül 10 perc késéssel érkeztem meg, mivel azzal nem számoltam, hogy ennyi akadályba ütközöm majd az odaút során. Még a metró megállója mellett dolgozó biztonsági őr sem tudta megmutatni, hogy hol is van a metró. A tanúlság az: mindig idulj el időben a fotózásra vagy akár egy castingra, hiszen hát ki szereti a későket? Mindennek ellenére a fotózás felejthetetlen élménnyé vált számomra, nagyon élveztem!



Amennyiben kíváncsiak vagytok a fotózáson történtekre, kövessetek bátran instagramon. Nem igazán bírtam ki, hogy ne készítsek egy fotót minden tizedik percben :). Nagyon élveztem a munkát, de sajnos minden jó véget ér egyszer, így csütörtök reggel 6 órakor hazaindultam. Viszont nemsokára új kalandok várnak rám, legközelebb például egy észak-franciaországi fotózásról fogok nektek írni, amit már nagyon várok, ugyanis gyönyörű lesz a helyszín, de ami még ennél is jobb, hogy a Diornak készülünk egy Editorial anyagot készíteni. Nagyon izgalmas lesz, tartsatok velem!

See u on my instagram! @eszterboldov

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése