2013. május 16., csütörtök

Style&Dirt interjú Kisbajcsi Fanny-val



1: Honnan értesültél anno a versenyről?

Nos, ez egy jó kérdés!  Azt hiszem, Facebookon láttam először – illetve amikor elmentem személyesen az ügynökségre, Bálinték javaslatára indultam el, mert látták bennem a lehetőséget.

2: Miért jelentkeztél? Előtte próbálkoztál már más versenyek?

A barátaim, osztálytársaim mindig hecceltek, hogy modellkednem kéne. Többször kaptam tőlük bókokat, persze nem voltak a téma szakértői – de bogarat ültettek a fülembe. Mielőtt jelentkeztem volna, kutattam itthon és külföldön is egyaránt jó, megbízható ügynökségek után a választásom itthon a VM-re esett.



3: Mikor döntötted el, hogy modellkedéssel szeretnél foglalkozni?

Igazából még most sem tudom, „mi leszek, ha nagy leszek”, mivel rengeteg minden érdekel, szóval majd meglátjuk, hogy alakul az élet. Azonban azt kijelenthetem, hogy a következő 1 évben teljes mértékben erre a pályára fogok koncentrálni, és mindent megteszek, hogy a lehető legjobban sikerüljön! :)

4: Milyen volt a megmérettetés? Mitől más ez a verseny, mint a többi?

Szerintem a többiek nevében is elmondhatom, hogy nagyon jó hangulatban telt, új barátokra tettünk szert, és egyáltalán nem éreztük versenynek. Kipróbálhattuk magunkat a kamerák előtt (ugyanis az első három nap csak erről szólt) és a kifutón (az utolsó napon, a gála keretein belül), bepillantást nyerhettünk a modellek hétköznapjaiba, és tanácsokat kaptunk a már az ügynökségen dolgozó modellektől.

5: Milyen pozitív tapasztalatok, impulzusok értek téged a versenyen?

Nehéz lenne őket egyenként felsorolni, hisz annyi minden történt abban a pár napban. Elismerő szavakat kaptam több embertől is, új barátokra tettem szert, és magabiztosabb lettem.Az első három napon fotózásaink voltak – s a végére már egész oldottan mozogtunk a kamerák előtt :) . A harmadik napon járás leckéket kaptunk már profi modellektől, aztán az utolsón, „ A nagy napon” – amikor a külföldi modellügynökségek bookereivel is találkoztunk – megmutathattuk magunkat ország-világ előtt a Sofitelben rendezett gálán – a kifutón. A hab a tortán, hogy a szakmában méltán elismert models.com weboldal is összegzést írt rólunk a verseny után. 


6: Milyen kapuk, lehetőségek nyíltak meg előtted?

Valóra vált az álmom, engem választott az IMG ügynökség modelljének, s azon a nyáron már utazhattam is Párizsba, majd onnan Londonba. Rengeteg új tapasztalatot szereztem, sikerült jobban rálátnom a dolgokra, rutinosabb és bátrabb lettem, arról nem is beszélve, hogy nyitottabbá, elfogadóbbá és önállóbbá váltam.


7: Mit tudsz mondani azoknak a lányoknak, akik éppen ezt a bejegyzést olvassák, és azon hezitálnak, hogy jelentkezzenek?

Csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy próbálja ki magát és jelentkezzen bátran az idei Valentine Supermodel by VM versenyre, hisz rengeteg új lehetőség és tapasztalat vár Rátok! :) Én biztosan ott leszek, és szorítok majd mindenkinek.




Interjú forrás: Style&Dirt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése