2013. május 29., szerda

Barbie Ázsiában


Sziasztok!

Ez az első bejegyzésem a Model Talk-on, úgyhogy először kicsit írnék magamról. Négy éve kezdtem a modellkedést amikor is indultam a VM Supermodel versenyen és második lettem. Azóta megváltozott az életem, sokat utaztam főleg Ázsiába ( Szingapúr, Malajzia, Hong Kong, Taiwan, Kína), de dolgoztam Olaszországban (Milánó, Róma) és Törökországban is.

Jelenleg épp Hong Kongban tartózkodom – már harmadszorra. Imádom ezt a várost, gyönyörű és izgalmas.


Itt mindig történik valami és minden megtalálható, amire az ember vágyik. Nagyváros felhőkarcolókkal, nyugatias vonásokkal, ugyanakkor megőrizte ázsiai jellegét, hagyományait, stílusjegyeit is. Pörgős és zsúfolt, tele éttermekkel és szórakozóhelyekkel, ha éppen arra van szükség, de néhány percnyire ott a homokos tengerpart, béke és nyugalom. Az emberek segítőkészek, és szinte mindenki beszél angolul, ami nagyban megkönnyíti a külföldiek és turisták életét.
Mindig is szerettem visszajönni ide, de ez alkalommal különösen boldog vagyok itt, hiszen párom is elkísért (ahogy ez a képekből is látszik).

 




Továbbá egy nagyon különleges élményt szeretnék veletek megosztani, ami azt hiszem kijelenthetem örök emlék marad számomra:
Néhány napja Stella McCartney legújabb kollekcióját mutattuk be egy rendezvényen, ahol maga Stella is megjelent. Kedves volt, közvetlen és sugárzó, és még egy közös képre is beállt közénk. Legnagyobb örömömre kedvenc modellem, Kate Moss is tiszteletét tette az eseményen, így vele is együtt pózolhattunk a kamerák előtt. Felejthetetlen esemény és megtiszteltetés, még mindig kavarognak bennem az élmények. :D

Végezetül pedig mutatnék nektek néhány képet legutóbbi munkáimból amik az elmúlt hónapokban jelentek meg. Legközelebb pedig egy Harper’s Bazaar editorialom fog megjelenni, amit már nagyon várok és szintén meg fogok veletek osztani.







Még további egy hónapot leszek Hong Kongban, úgyhogy remélem még rengeteg izgalmas dologról számolhatok be nektek! :)

Üdv: Barbie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése