2012. január 25., szerda

Tush Magazin-Berlin 2012.01.21



Íme pár kép a Berlini Tush magazin fotózásról :)
 .......................+...................................
Szép hotel,kedves recepciósokkal
Szállodai reggeli (kedvencem) fantasztikus forrócsokival:)
Plazmatévén imitált kandalló ropogó tűzzel a szobámba
Fantasztikus stáb csodás emberekkel
(a fodrász aki férfi egész nap a férjéről áradozott):D
Nina Porterrel,a modell akivel dolgoztam jót beszélgettünk
Szuper ebéd
Nagyon egy hullámhosszon voltunk a fotóssal,igazán élveztem a munkát!
Gyönyörű koncepció de mégis szabad ötletelések és kötetlen időbeosztás
..........................-..............................................
Hatalmas légörvény az odafele tartó repülőúton
Nem aludtam jól (de végülis pont kapóra jött mert szobor szerű arcot kellett vágnom a képeken:D)
Nem jött értem sofőr a reptérre és 1 órát várakoztam

1 megjegyzés: