2012. január 25., szerda

Etam Show ! :)

Sziasztok ujra :) !!

Mint tudjatok ezen a heten vannak a showk es elegge levagyok maradva a blog irasba ! :(
Hetfon csinaltam egy Etam showt ! Ez egy fehernemu marka aminek az arca Natalia Vodianova ! Volt szerencsem talalkozni vele es Valerija Kalevaval is :) A shown 58 lany volt es a kifuton tancolni kelett :) Voltak elo kigyok es kutyak is es az ingyen ennirol meg italrol ne is beszeljunk ! :D Na mind1. :D Hulla faradt voltam a shown mert elotte lehuztam 4 kisebb showt a Hermessel reggel 7tol delutan 3ig es uttana futottam az Etamra ! A hajam egy rozsaszin paroka volt es a cipobe allig tudtam menni mivel a platformosat szoktam meg es ennek meg nem volt ! :D A show kesve kezdodott es kb 22:30ig tartott :)
A kifuto hatalmas volt elo zenekarral !

Hamarosan ismet postolok Joulien Fournie es Maison Martin Margiela Showkrol ! :)



Hat valahogy igy neztem ki ! :)) remelem azert ramismertek :D

See u later ! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése