2012. január 24., kedd

FW part1 - Párizs castinghét

Bonjour,

Úgy tűnik én leszek az első fiú aki bejegyzést ír a blogra, csak nem lusták vagyunk...? :P
Tegnap érkeztem haza az európai "fashion week turnéról", Párizsban és Milánóban voltam és hál'istennek elmondhatom, hogy a legjobb szezonomat zártam 7 show-val, szóval megérte a 3 hetes non-stop rohangálás, mi közben azért könyörögtem, hogy valaki lőjön le a 42. casting előtt.



Január 2-án életemben először eljutottam Párizsba és csak jót tudok nyilatkozni, a metróban terjengő irtó húgyszagon és a sok csövesen kívül nagyon élveztem a kint eltöltött időt. A repülőút csupán 2 órás volt és mivel Miluval egy géppel mentünk így még hamarabb elment az idő. A kinti ügynökségem a Nathalie, ahol mindenki elmondhatatlanul kedves volt és mindenben segítőkészek voltak. A szállással szerencsére nem volt problémám mivel magyar barátoknál laktam így elkerültem a modellszállással járó lutrit és nagyon jó helyem volt, sokat jelentett a fárasztó napok után, hogy tudtam, jó lesz haza menni.
A castingokra könnyedén eljutottam annak ellenére, hogy a város nagy és még egyáltalán nem ismertem, mivel a metróhálózat nagyon jól ki van építve és a térképet is szorgalmasan forgattam. Ugye 2-án érkeztem meg Párizsba és január 8-ig csak castingokkal teltek a napok:



Reggel ki az ágyból, félálomban indulás castingra, természetesen ilyenkor mindig otthon felejtek valamit, legtöbbször a metrókártyámat, és ha kevesebbet aludtam akkor csak a metrókapunál jut eszembe :D
A rohanós fashion week alatt egy ilyen kis baki az egész napot fel tudja borítani és nem csak a reggel lesz rohanás hanem az egész nap és azon kapod magad, hogy már este 6 van és még hátra van 3 válogatás 1 órán belül. This is a fu*k you basz*meg situation.
De általában mindet sikerült megcsinálnom ami be volt osztva a napra...tudom, köszi az elismerést...:'D
Úgy éreztem, hogy voltak castingok amik jól sikerültek (pl Berluti, Margiela, ahol ruhát is próbáltam) és reménykedtem benne, hogy mikor Milánóból visszatérek jó hírekkel fognak fogadni.

Miután eltelt a castingweek Párizsban, (hulla fáradtan)vonatra ültem(volna) , hogy Milánóba vegyem az irányt, bár ez nem volt ilyen egyszerű, de ezt majd egy következő postban fogom elmesélni a Milánói 9 nap történéseivel egyben.

Addig is au revoir és tekintsétek meg az Eiffel-toronyról eddig készült legszarabb, általam lőtt képet :)




 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése