2012. január 26., csütörtök

showtime! :)

Tegnap eleg laza napom volt, mivel mar vege van a couture fashion weeknek, es nem volt tobb castingom.Csak egy castingom volt reggel, utana volt egy kis szabadidom, ugyhogy ugy dontottem szetnezek kicsit a varosban. Setaltam egyet Chatelet-nel es a Hotel de Ville-nel es csinaltam jo sok kepet.Most van a kinai ujev, es a kinai negyedben az utcan nagy unneplesek voltak, robbantgattak mindenhol es sarkany jelmezben rohangaltak.Alig mertem odamenni, azt hittem utcai lovoldozes van :D:D:D



 3-kor kezdotott a bemutatom, ami az Eiffel toronynal volt egy hatalmas szinhazban. Cimkent a Trocadero place 1-et adtak meg ami konkretan vonatkozott a szinhazra, 2 hatalmas muzeumra es meg ki tudja mire.Vegul 20 percnyi kerdezoskodes utan rajottem, hogy a szinhazba kell mennem.En voltam az elso, ugyhogy egybol ram vetette magat ket manikuros egy sminkes es egy fodrasz. Lassan jott a tobbi modell is, talalkoztam 3-4 lannyal akit mar ismertem korabbrol, ugyhogy eleg jol elvoltunk. A kollekcio fehernemukbol allt es egy francia modell tervezte.A kifuto is nagyon jol  meg volt csinalva, rozsaszin volt az egesz, mintha pillecukorbol lett volna.Az elso harom lany papirba csomagolva ajandekkent lepett a szinpadra.Olyan VS-es volt az egesz.



Ma 2 castingom lesz csak, utana tervezek egy kis varosnezest, majd posztolok arrol is :D pussz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése