2012. január 26., csütörtök

Egy kicsit magamról... :)

Mivel ez az első bejegyzésem,ezért gondoltam egy kis bemutatkozással indítok és a későbbiekben bemutatom/részletezem a napjaimat és a körülöttem zajló eseményeket.:)


Aranyi Nikolett vagyok és 4 éve kezdtem el modellkedni.Mondhatnánk úgyis,hogy belecsöppentem ebbe a világba,mint sokan hozzám hasonlóan.A gimit,ahova jártam,az utolsó 2 évben magántanulóként végeztem a folyamatos utazások és munkák miatt.Sok helyen jártam már,ha jól számolom úgy 9 országban,de még igyekszem gyarapítani a számot.:)Most Dél-Afrikába,Fokvárosba készülök,már csak a szerződésre várunk és ha minden klappol nemsokára indulok is.


Addig is itt van pár kép,eddigi útjaimról:


Párizs






Athén




Peking:


 


Budapest: :)


 


Na,ennyi elég is belőlem,szerintem.Majd jelentkezem! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése