2012. január 31., kedd

Ketten az úton:).

Sziasztok :).
Legutobbi azsiai utam,ami Kuala Lumpurba vezetett nagyon kozel all a szivemhez,tobb okbol is,igy ugy gondoltam,hogy megerdemel annyit,hogy feltoltsek rola par kepet elso bejegyzesemkent:).
Itt ismertem meg az egyik legjobb baratomat Laurat akire mostmar hugomkent tekintek, hiszen 3 honapon keresztul szinte minden nap minden percet egyutt toltottuk,es talan nelkule nem is lett volna ennyire kellemes az ott toltott ido:).
Itt van nehany kozos kep:).


A kozos szobankban....(ahhol volt meg egy orosz lany is de sok szot nem erdemel:D)

A medencenel:)...(amit csak egyszer hasznaltunk,hogy legyenek ugros kepeink:D)


Dunkin' Donuts (persze csak unnepnapokon;):P)
Twin towers:) (5percnyire a szallasunktol)



Kozos munkainkon:).....
 Laura most Madridot hoditja meg,en pedig Milanoban vagyok,es itt van velem a Spongyabobos bogre amit tole kaptam:) es a tole ellesett egyszeru,de nagyszeru fozesi trukkoket gyakran alkalmazom :) es mar 3szor neztem ujra a kozos kedvenc filmunket a Paul-t:D .....napi szinten beszelunk chaten:)....ugyhogy majdnem olyan mintha megint kozos utunk lenne:).

Legkozelebb irok Milanorol is,de sajnos meg nincs sok kepem,mert rosz a fenykepezom:(:).
Puszi mindenkinek!:)

 Lisa




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése