2012. február 1., szerda

hey hey!

Jaaaajj annyira imadom mikor uj magazinjaim jonnek ki :) Igy tortent ez ma is, megjelent vegre az instyle ( pont aznap, mikor megerkeztem Londonba...), amibe meg karacsony elott fotoztam egy divatanyagot Damon Bakerrel.Szerintem nyugodtan mondhatom, hogy eletem eddigi legjobb fotozasa volt...Reggelire muffinokat adtak, ebedre olasz kajas svedasztal volt :D Es kozben kint vegig zuhogott a ho.A stab nagyon kedves volt, es a ruhakat is imadtam.Az egesz fotozas alatt ugyanazt a Spice Girls dalt kellett hallgatnunk, mert a fotos szerint az ment az imidzshez. ( A fotos egyebkent fekete cicagatyaban, fekete kisruhaban es platformcipoben volt, es tele volt piercingekkel.Mint utobb kiderult rola nagyon nagyon jo fej, es a kedvencei Britney, Madonna es a SpiceGirls :D)
Na mindegy, az a lenyeg, hogy imadom ezt az anyagot, es meg jo sok ilyet szeretnek fotozni!

Check it out :)

http://fashiongonerogue.com/eszter-boldov-damon-baker-instyle-uk-march-2012/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése