2012. január 27., péntek

Joulien Fournie show !

Sziasztok ismet jelentkezem :) 


A heten volt a Joulien Fournie show ! Kicsit kesve erkeztem mert elotte Maison Martin Margiela proba volt ! A helyszin nagyon szep volt ! Az egyik hid labanal volt a szajna mellett !! Egy Disco volt ! Megerkeztem es azonnal az ennivalot kerestem !! :D Nagyon ehes voltam mert aznap nem nagyon ettem meg :( Aztan beultem sminket csinaltatni meg hajat ! A hajamat gondoritettek aminek nem orultem mert nem szeretem a hajvasalot mert csak eltoredezik a hajam vege tole es epp decemberben vagattam es mikor kijottem Parisba levagattak meg egy kicsit :( Na szoval a shown eleg atlatszo sexis ruhak voltak ! :) Elprobaltuk es az egyik lany elesett a cipoben ! Joulien meg csak azt uvoltozte You need sex!!! Be sexy !!  Miutan elprobaltuk a koreografiat visszamentunk a backstagebe befejezni  ahajat meg a sminket aztan futottunk oltozni! A lanyoknak nem nagyon tetszett a magassarku mert a sarka mintha gumi lett volna ha ra leptunkhajlott es eleg kellemetlen volt benne jarni de 2korre megoldhato volt :) A sorban en a 11.voltam..nagyon izgultam ! Amikor beleptem a kifutora mindenki engem fotozott es amikor a  kifuto vegere ertem nyomtam egy sexy pozt ;) Aztan vissza es bekellett allni a finalera ! :)) Nagyon elveztem ! Miutan vege volt a shownak az Afterparty kovetkezett amin maradtam kb 15percig :D Ittam valami kevert lottyot aminek piros szine volt es termeszetesen pezsgot amit amugy utalok :D 

Legkozelebb a Maison Martin Margiela showrol Blogolok nektek ! Addig is jo olvasgatast ! Puszi :)
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése