2012. január 27., péntek

Sose allj szoba idegenekkel !

Torten hogy epp mentem a Hermesbe fittingelni es nem tudtam merre van, gondoltam meg kerdezem az egyik arra jarot ! Nagyon kedvesen elindult az oda vezeto utra es kozben Franciaul makogot. :D Persze mondtam hogy nem ertem de hat nem eredekelte.. Probaltam el venni tole a terkepemet de nem nagyon akarta vissza adni, csak ment es ment ! Az utca eleg kihalt volt. Nagy nehezen kiszedtem a kezebol es gyors leptekkel elindultam de kovetett. 5perc utan megtalaltuk az utcat amit kerstem ! Mikor megkoszontem neki hogy elvezetett ide egyszeruen meg akart csokolni ! Mire eltoltam magamtol es kiabaltam neki hogy What do you do? !! What the fuck !!!

Azota nem kerdeztem meg senkit ! Szoval nagyon vigyazzatok kivel altok szoba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése