2014. december 4., csütörtök

Életmódváltás - Hornyák Boglárka tippjei, tanácsai

Az én esetemben sajnos testalkatomnál fogva minden egyes centi a csípőmre jön fel amit elég nehéz kordában tartani. Amikor elkezdtem modellkedni,  nekem az első lépés az életmód váltás volt. Fontos hogy a megfelelő méretek mellett az egészséget sem szabad elhanyagolni, így hát a diéta mellett nagyon nagy szükség van edzésre is. 
Azelőtt nagyon szerettem enni, persze most is, de kis odafigyeléssel ma már ezt tudatosan csinálom. A számomra tartható és jól bevált diéta így néz ki: reggelire egy tányér gyümölcs kockákra vágva (sokféle lehet: alma, barack, ananász, narancs) ezt variálom néha mandula, vagy kókusz reszelékkel esetleg kis sovány joghurttal.; ebédre saláta vagy párolt zöldségek (itt is fő a változatosság) és sovány hús (csirkemell vagy hal), tojás, avokádó; vacsorára pedig szintén nyers vagy párolt zöldség, saláta. Napközben mindig van nálam valami kis gyümölcs, vagy mandula, ha megéhezem akkor jól jön.
Persze a víz bevitel is nagyon fontos, hiszen arra nagyon nagy szüksége van a szervezetnek. A zöld tea is nagyon jó és nem mellesleg nagyon egészséges is. 
Első időben a szénhidrát mennyiség csökkentése nehezen ment, de esetenként egy kis barna kenyér, rizs vagy a reggeli mellé zabpehely még belefér.
Nekem amikor csak az időm engedi, heti három-négyszer futok. Ilyenkor 40-45 percig a lehető leglassabban szoktam kocogni, vízszintes terepen vagy futópadon. 


Amióta odafigyelek az evésre és a mozgásra sokkal jobban érzem magam a bőrömben és ha visszagondolok, hogy honnan indultam mindig nagy boldogság tölt el. 
Szerintem a legeslegfontosabb amit szem előtt kell tartani az az egészség, a második legfontosabb pedig a kitartás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése