2012. február 6., hétfő

Maison Martin Margiela :)

Fhhhhuuuuuu hat kicsit nagyon megkesve de megirom a kedvenc divattervezom showjat :))) !!! Egyik almom vallt valora amikor megkaptam ugyanis ennek tortenete van ami a baratomhoz kotodik <3 ! :)) A show nagyon jo volt csak egy bokkeno volt !!! Maszkot viseltunk ami befolyasolta a latasi viszonyokat es levego sem volt tul sok ! egymas utan 5x csinaltuk meg mivel ugyanis ez egy prezentacio fele volt..5perces pihenoket tartottunk max ! A backstageben voltunk es ulni nem nagyon lehetett, vigyazni kellett a ruhara, persze amikor alkalmat talaltam azonnal leultem mert eleg nehez volt a ruha amit viseltem ! Full fekete gatya amin feher gombok diszelegtek es fekete blezer szint ugy feher gombokkal !! :)) Osszesen 12 lany volt ! :)) A koreografia nem volt bonyolult csak kicsit kacskaringos..:D En elveztem ! Mielott elkezdodott volna persze elprobaltuk. :) Folyton azt ulvoltoztek mindenkinek hogy gyorsabban es ne pozolj legy termeszetes :) Nekem bezzeg mindig azt mondtak hogy perfect :$ ilynekor mindig boldog voltam :)) Na de hat ennyi mellekletkent itt egy foto rolam :)))



Legkozelebb a milanoi fashion weekrol jelentkezem amin nagyon jo opciom van egy nagy showra..de kopogjuk le nem akarok semmit elkiabalni !!! Finger crossed !!! Majd ha mar biztos akkor fogok csak orulni ! :) Jo blogolast :) Sziasztok ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése