2012. március 2., péntek

Rick Owens show !

Nagyon izgatottan vartam Rick Owens fittinget ! Amikor ruhat probaltam es meg mutattam Ricknek a jarasom benne, lefotoztak egy feher fal elott :) Mikor befejeztuk a fittinget es elkoszontem azt mondtak hogy see you tomorrow :) Ekkor mar tudtam hogy megkapom :)

Eljott a varva vart nap :) Modellek kozul en erkeztem meg a legeloszor. Azonnal elkezdtek csinalni a hajamat :) A haj egyszeru volt lenyalt haj felfogva konytba. Ezutan a smink kovetkezett ami nagyon egyszeru volt, lealapozoztak es gyonyoru piros szajat keszitettek :) Ezutan jott a tobbi model :) Talalkoztam Rajzak Kingaval is, es eloben is nagyon gyonyoru es mosolygos :) 4 orakkor elprobaltuk a koreografiat es akkor mondtak el nekunk hogy mogottunk a kifuton igazi tuz fog langolni es vigyazzunk ha nem akarunk megegni :D Eljott  varva vart pillanat :) en voltam a 2. a sorban es volt meg egy ruham de az csak a 30 valahanyadik volt :D
Kileptem a kifutora atjart az erzes, mindenki engem nezett es csak arra tudta gondolni hogy uristen itt vagyok Rick Owensen Rajzak Kingaval, es Frida Gustavsonnal (csak hogy emlitsek par top modelt) ! A zene nagyon utemes volt es nem az az unalmas :) Imadtan egyszeruen megbolonduktam a zenetol :D A finaleban minden model egyszerre vonult a kifutora es amikor mindannyian visszaertunk a backstagebe mindenki tapsolt es boldog volt ! En is nagyon boldog voltam hisz talakoztam magaval Rick Owensel ami felejthetetlen elmeny volt :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése