2012. február 3., péntek

Egy napom New Yorkban


Arra gondoltam leírom hogy is telik egy nap itt New Yorkban modellként.
Ma reggel fél nyolckor keltem, mert beosztottuk a lányokkal ki mikor használja a fürdőszobát. Sajnos még így is sikerült összekapni egy kicsit, de ez érthető mikor ennyi lánynak egy időben kell elkészülni, és mindössze egy fürdő áll rendelkezésre. Fél tízre lementünk az ügynökségre, elmondták a változásokat az aznapi castingokkal kapcsolatban, felkaptunk egy köteg showkártyát (ezt hagyjuk ott a kliensnek a castingokon) és már mentünk is. Mára 7 castingot kaptam, de nap közben értesítettek még kettőről. Ez lehet valakinek soknak hangzik, de ha ismeri az ember a várost, tudja a metróvonalakat (és nem fél kérdezősködni a helybéliektől :P) ez egy kényelmesen megcsinálható mennyiség.
Az első három casting után volt egy kis szünetem, mivel a negyedik csak kettőkor kezdődött, így be tudtam ugrani a Modelloungeba. Ez egy hely kifejezetten modelleknek, ahol találkozhatunk a többi modellel ingyen használhatjuk a laptopokat, olvashatunk újságokat és nassolhatunk kicsit a castingok között. Most a fashion week közeledtével különleges események is vannak, ma például Lorenzo Martone, Marc Jacobs barátja tartott előadást arról hogy hogy viselkedjünk a castingokon, mit szeretnek a kliensek és hasonlók. Nagyon aranyos és közvetlen volt, kérdezni is lehetett tőle. Ez után járásórát tartottak, de ezen már nem tudtam maradni, hiszen még 6 castingom hátra volt, de így is kaptam egy jó kis táskát, tele hasznos ajándékokkal (tornacipő, kozmetikumok ilyesmi). Egy castingra menet leszólított az Elle streetstyle fotósa és csinált rólam pár képet.
Egy másik válogatás nagyon közel volt a Hudson folyóhoz, s mivel nem voltam késésben, leültem a partra, ettem egy kókuszos cukormázas fánkot (pszt :D) és megpihentem egy kicsit. Szerintem fontos hogy ha sok dolga is van az embernek, tudjon egy kicsit kikapcsolni, ez kell ahhoz is hogy utána 100%-osan tudja folytatni a feladatát. Ez után már csak egy castingom volt, itt nagyon sok lány volt, itt találkoztam Kate-tel Polettel és Melindával is, így együtt tudtunk hazajönni.
Még beugrodtunk a boltba, hiszen a munka mellett a saját dolgainkra is gondolnunk kell: be kell vásárolni, főzni, mosni magunkra. Ez után már nem is nagyon volt időnk másra, megnéztük a holnapi castingjainkat, kikerestük hogy kell elmenni mindegyikre, és máris este 10 óra. Pár képet is csináltam nap közben, bár sajnos a fényképezőm végig halálán volt, de íme:





model lounge

sajnos a bácsinak akit megkértem nem a fényképezés az erőssége, így a fejem nincs rajta a képen, de legalább a táska látszik :)


voltak páran :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése