2012. január 22., vasárnap

Ti kerdeztetek...

Mivel kertetek tobben is, hogy irjak magamrol picit es meseljem el, hogyan kerultem ebbe az egeszbe, ugy gondoltam csinalok egy kisebb "attekintest".A modellkedessel komolyabban 2010 augusztusaban kezdtem el foglalkozni, mikor az ugynokom,  Petho Balint odajott hozzam az egyik plazaban es megkerdezte lenne e kedvem modellkedni. Mar elotte is szerzodtetett egy ugynokseg, de akkor meg annyira nem tunt komolynak a dolog, nem tudtam elkepzelni hogy full time modell legyek. De akkorra mar sok ismerosomtol hallottam, hogy a vm az egyik legjobb ugynokseg itthon, ugyhogy a igent mondtam :) A kovetkezo hetek fotozasokkal teltek, az ugynokseg fotosai rengeteg tesztkepet csinaltak rolam,  amivel kesobb el tudtam indulni (Rab Roland, Koch Balazs, Juhasz Peter, Racz Zoli ezuttal is koszi szepen, imadlak titeket! <3 ).Ezutan Magyarorszagon, Becsben voltak munkaim, novemberben pedig indultam Tokyoba!

Tokyo   2010.nov-2011. jan


Ez volt a masodik latogatasom Tokioban es mint elozo alakalommal, ekkor is a CInq Deux Un ugynokseg kepviselt.Azert is akartam visszamenni, mert imadom a varost (Parizs utan a kedvencem), es mert nagyon sok munkalehetoseg van.Kint toltottem a karacsony is, a szobatarsammal es a baratainkkal.Sok katalogust, magazint fotoztam es jutott nehany kampany is. Sok helyen voltam mar, de meg mindig ugy erzem, hogy Tokio az a hely, ahol alegtobb tapasztalatot szereztem, a legtobb helyen jartam ( atmentem Osakaba es Kyotoba is), es a legtobb elmennyel gazdagodtam.Nehany kep Tokiobol:






Singapore   2011.apr-2011.maj.
Szingapurban elektemben eloszor jartam, es nagyon kivancsian vartam, milyen lesz mert elkepzelesem sem volt...Szerintem igazabol tobb kultura kevereke, vannak japan, indiai, kinai negyedek. Mivel az orszaganak( ami igazabol egy varos) nincs sok tortenelme, ezert a helyiek krealtak maguknak, igy egy kicsit munek hat.Nagyon jo volt ott dolgozni, masfel honap alatt kb. 20 editorial fotoztam, es 2 kampanyt. Mindenki nagyon profi, es gordulekenyen megy a munka.Timivel laktam egyutt, aki szinten VM-es es nagyon jol kijottunk, minden hetvegen elmentunk valahova varost nezni ( Meg akkor is ha nem volt kedve, elrangattam magammal). Egyutt csinaltuk a Singapore Fashion Weeket, ahol tobbek kozott szerepeltunk a Missoni showjan is. Az Avenue ugynoksegnel voltam.





 Athen   2011.jun-2011.jul.
Hat..mit is irjak Athenrol...jo meleg volt, lattam az Akropoliszt :D Nagyon jo volt ez az ut, egyreszt mert meg tudtam nezni a szabadidomben Athen osszes nevezetesseget, masreszt pedig rengetek magazinnak dolgoztam itt is.Megismerkedtem par magyar modellel is, jo volt egyutt lemenni a strandra, vagy csak maszkalni a varosban. A D' models kepviselt.

 Milano  2011.szep-2011.okt

Augusztusban szerzodtetett az Elite Milano, ugyhogy szeptemberben az elso dolgom volt, hogy Milanoba mentem suli helyett.Nagyon-nagyon jol ereztem itt magam, az ugynokseg nagyon rendes volt, egy gyonyoru apartmant kaptunk es nagyon jol osszebaratkoztam a tobbi lannyal.Imadtam a varost is, rengeteg jo etterem es kavezo van,  gyonyoru bevasarloutcak, es az olasz kajat is imadom!Nagyon jo volt, szivesen visszamennek barmikor.Ketszer is fotoztam az olasz Vogue-nak es az Elle-nek is, aminek nagyon orultem.Amig kint voltam szerzodtetett a Londoni es a Parizsi Elite is :)



London, Parizs  2011.nov-2011.dec.

Londonrol nem sokat tudok irni, nem volt idom jol korulnezni a varosban.Egy honapig voltam osszesen Londonban, kozben atmentem vonattal Parizsba par napra. Majdnem minden nap dolgoztam, es minden fotozason nagyon jol ereztem magam, de meg nem jelentek meg a magazinok, ugyhogy keppel nem tudok szolgalni! 

Most eppen Parizsban vagyok, hamarosan megyek at Londonba, utana pedig Milanoba is. 
bocsi, ha kicsit hosszura sikerult a poszt.Ha van kerdes irjatok, szivesen valaszolok rajuk :) xoxo

2 megjegyzés: