2012. január 20., péntek

Egy castingolos nap Parizsban

Kedden erkeztem Parizsba, es rogton bele is vetettem magam a castingolasba! Ma peldaul 9 valogatason voltam, es mindezt 7 ora alatt sikerult teljesitenem. Ez nalam rekord! :) Az elso castingra Annaval mentem, mivel egyutt lakunk.A dolgot egy kicsit megnehezitette, hogy reggel bombariado volt a metroban-pont a legnagyobb csucsidoszakban, reggel 8 kor-, de vegul megoldottuk, es pont idoben odaertunk.Megneztek a konyvunket es a jarasunkat, es nehanyunkat at is oltoztettek.Utana folytatodott a rohanas a tobbi helyre ezekre mar egyedul mentem.Talalkoztam Patrizia Pilottival, aki tobbek kozott a Givenchy casting directora is (O valasztja ki a modelleket a divathaz bemutatojara).Nagyon jol telt ez a delelott, mivel az osszes casting a varoskozpontban volt, peldaul az Operanal, a Concorde-nal vagy a Charles e Gaulle-nal.Ugyhogy belefert egy kis fotozgatas is. Ime:
                                                                 reggeli metrozas :)

Az opera .Feljosz az aluljarobol, es egyszer csak ez all veled szemben :)




Eppen ebedeltem, mikor hivott a bookerem, hogy menjek el ma egy castingra a Chanelhez.Mikor varakoztam, hogy sorra keruljek, egyszercsak leult mellem Frida Gustavvson,  aki a vilag egyik legkeresettebb modellje.Tenyleg olyan szep, mint a kepeken, es orultem, hogy lathattam. Az utolso casting az Etam fashion showra volt, ahova fel oraval kezdes elott erkeztem.Meg szerencse, mert 10 perc elteltevel huszasaval erkeztek a lanyok, es igy nem kellett sokat varnom. Itt is talalkoztam egy "hiresseggel", Kate King-gel aki tavalyi szezonban a legtobb divathaz kifutojan megjelent.
Mikor vegeztem a castingokkal jottem haza, hogy minel elobb meg tudjam irni az elso bejegyzest a Model Talk-ra! Most pedig beauty sleep, mert holnap fotozas!

Hamarosan jelentkezem!  bye-bye <3

2 megjegyzés:

  1. fúúú, tök jó volt ez a poszt. nagyon érdekes és tök jó hogy igy lehet olvasni rólatok. ugye majd még fogsz irni máskor is? :)
    Amúgy megnéztem a VM Model honlapját és nekem Te vagy az egyik kedvenc modellem az ügynökségről. :)

    te mióta modellkedsz amúgy? sok helyen jártál már? meddig leszel most Párizsban? fúú, tényleg nagyon tetszik ez a blog és eddig a te posztod volt a legérdekesebb. :)

    Sok sikert Párizsban!!! :):):)

    Anita

    VálaszTörlés
  2. Jaaajj Eszti, de irigyellek Párizsért! :) amúgy nagyon jó utat, fotózásokat meg minden. :) tökjó, hogy így leírod, hogy merre jársz. :) már el is kedvenceltem az oldaldat. :)

    puszi. S.Szandi.

    VálaszTörlés